2024-10-04

Precis jag blivit bra

Precis när jag hade blivit bra från viruset, så flög ett annat virus på mig. Så nu är jag förkyld igen.

Någon säger då att jag ska skaffa mig ett covid-test.

Nix säger jag för covid har muterat flera tusen gånger sedn utbrottet från något laboratorium i Kina. Så att veta vilket av de oräkneliga virusen som har drabat mig är totalt meningslöst. Vid nästa besök hos hematologen ska jag prata med läkaren.

Den här bilden ser jag från en solig balkong. Vintern är bara runt hörnet nu.

Träden som för bara några veckor sedan var ogenomträngliga (för synen) är idag rent genomskinliga. Alltså kan jag se husen på andra sidan träden. Skatorna är fortfarande och bygger på sitt bo. Kanske är vkommorna med och bygger för det är plötsligt fyra stycken.

Janne.

1 kommentar:

  1. Så tråkigt att du blivit dålig igen, men det är likadant här. Ja inte för min del, för jag är frisk. Men det är många andra som åker på den ena "förkylningen" efter den andra. Krya på dig! /Ingrid

    SvaraRadera